آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»اتومبیل»کارواش و ماشین شویی»محلول نانو آبگریز بدنه خودرو SK FORMEL 1
محلول نانو آبگریز بدنه خودرو SK FORMEL 1-pic1

محلول نانو آبگریز بدنه خودرو SK FORMEL 1

اولین پوشش نانوئی خودرو جهت محافظت از آلودگی ،خط وخش ناشی از سایش ،ضد آتش باماندگاری 3 الی 4 ماه ساخت کشور آلمان

روکش نامرئی خودرو
روکش نامرئی خودرو یا همان اس کا فرمل وان ماده ای غلیظ و محصولی آکریل – ذونیل با کیفیتی عالی بوده و برای نظافت و حفاظت از انواع رنگهای متالیک ، چند لایه ، لاکهای زینتی و لاکهای نانو بسیار مناسب و موثر می باشد.

این محصول علاوه بر پولیش ، تمیزی و پاک کنندگی ; درخشندگی و کنسروه کردن کالا را نیز برای حداقل سه ماه به همراه آورده و هیچ اثری از سفیدک، پرزهای زرد وسفید بر روی لاک خودرو و شیارها و درزها وقسمتهای پلاستیکی به جا نمی گذارد.

استفاده از روکش نامرئی علاوه بر خودرو برای تمام رویه های مسطح همچون مرمر، کاشی ، وسایل و سنگهای لعاب دار ، مواد پلاستیکی و خیلی چیزهای دیگر موثر بوده وحفاظت و درخشندگی طولانی به همراه می آورد.

این محصول برای تمیز کردن و جلوگیری از عوارض جوی ، اشعه ماوراء بنفش ، آلودگی های ذغال سنگ و صنایع ، نمک برف، زنگ زدگی ، قیر ، حشرات ، لکه های چربی و لکه های نفتی تولید شده و علاوه بر بی نیاز کردن خودرو از کارواش برای مدت طولانی از ایجاد خط و خش های ریز نیز جلو گیری می کند

طریقه مصرف:
یک بطری از روکش نامرئی برای حداقل 5 خودرو سواری کافی می باشد. ابتدا خودرو را شستشو کرده و بطری را خوب تکان دهید. مقدار کمی از ماده را با یک دستمال نخی یا کتان به آرامی بر روی لاک خودرو مالیده و چند دقیقه پس از خشک شدن بدون نیاز به پولیش و مالیدن طولانی با یک دستمال دیگر آن را جلا دهید. ( هر 100 میلی لیتر برای یک خودرو )

بر روی سپر و قسمتهای پلاستیکی نگذارید مایع خشک شود استثناً قسمتهای پلاستیکی را کمی پولیش کنید.
با توجه به نانو تکنولوژی بودن محصول ، خودروی شما برای مدت طولانی نیاز به کارواش نداشته وفقط کافی است هر زمان روی بدنه خودرو گرد و خاک ملاحظه کردید با یک ابر خشک آن را پاک کرده و جلای آن را باز گردانید.
درصورت رانندگی در گل ولای ولجن ، خودروی شما 50% از سایر خودرو ها کمتر کثیف شده و نانو تکنولوژی بودن مایع باعث عدم زنگ زدگی و پوسیدگی خودروی شما می شود.

نوع بسته بندی : ظروف پت
وزن : 500 گرم


آگهی دهنده: نانو ایرانیان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان سمنان - سمنان - کارواش و ماشین شویی در سمنان
قیمت: 85000
به روز شده در:۱۳۹۶/۵/۵
بازدید: 1556 بار
ایمیل: