آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
کارواش بدون آب nanova-pic1

کارواش بدون آب nanova

با تحولات شگرفی که در تمامی عرصه های زندگی کنونی حاصل شده است، روشهای سنتی بازاریابی تبلیغات و فروش نیز دستخوش تغییرات اساسی گردیده و امروز دیگر شرکتهای پیشرو روشهای سنتی فروش را کنار گذاشته اند.

فروش اینترنتی هم اکنون در تمام دنیا حرف اول را می زند و دیری نخواهد پائید که تمامی فروشها به طور مستقیم و از طریق اینترنت انجام خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی NANOVADBJوابسته به شرکت تولیدی صنعتی دیزل بندر جنوب با استفاده از روشهای نوین تجارت امکان فعالیت اقتصادی برای تمامی اقشار جامعه را صرف نظر از محل زندگی، شغل، تحصیلات و میزان سرمایه فراهم نموده است.

در این روش شما نیازی به بازاریابی به روش سنتی ندارید بلکه از طریق فروش مستقیم محصولات به آشنایان و اطرافیان خود و یا تبلیغ محصولات در سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی به درآمد غیر قابل تصوری می رسید.

این شرکت تخفیفات بسیار مناسبی برای نمایندگان فروش خود در نظر گرفته است تا در کوتاه ترین زمان به درآمدی شگرف دست یابند. در این روش شما نیازی به ماهها فعالیت بی ثمر نخواهید داشت بلکه از همان روز اول از منافع این فعالیت اقتصادی بهره مند خواهید شد فقط کافیست به عنوان نماینده فروش شرکت کد نمایندگی را دریافت و فعالیت خود را آغاز نمائید و چنانچه به عنوان نماینده درجه 2 یا مصرف کننده نیز فعالیت نمائید از تخفیفهای چشمگیری بهره خواهید برد.
www.nanovadbj.com


آگهی دهنده: nanova
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - کارواش و ماشین شویی در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۵/۶
بازدید: 657 بار
ایمیل: